lördag 14 januari 2012

MONOPOL

Blev LCHF-pannkakor och tonfiskröra till frukost. Tillsammans med en kopp vaniljte - Gott!
 
Tvättningen gick väl sådär idag. Tvätttiden började kl halv åtta, jag hade ställt klockan för att komma upp, går ner, slänger in 2 maskiner tvätt, går upp och lägger mig. Jag ställer klockan på en timme senare för att kunna gå ner och hänga upp det. När jag kommer ner inser jag att jag inte haft tvättmedel i utan bara skölj-medel (så är det när man ska tvätta yrvaken) Ajja, ner med tvättmedel, lite skölj-medel till och igång med maskinerna igen. Ställde klockan ytterligare en gång för att då kunna hänga upp det. Allt hann inte riktigt bli helt torrt, så har lite kläder upp-hängda i lägenheten nu. 

Ikväll blir det tacos, film och "monopol" hos syrran! Ska bli skoj, otroligt längesen jag spelade det spelet :) Må bäste man/kvinna vinna! :) 

Tiotusen saker i huvudet förtillfället, blir för mycket emellanåt! Men det är bara att härda ut! För snart bli det bättre ! 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar