måndag 30 januari 2012

Ledig måndag

Grattis till mamma som fyller år idag!
LOVE YOU

Dagen började med ett inställt tåg som skulle ta mig till hälsoundersökningen i Rydsgård. Fick snällt nog låna CE's bil och kunde ta mig dit i tid. TACK! Undersökningen gick hur bra som helst, jag blev "godkänd". Ytterligare någon jag kan checka av från AP-listan :)

När jag kom tillbaka till Ystad gick jag in till HEMTEX för att handla ett "passfodral". En egentligen helt onödig pryl men ändå så fiffig. Fick den för internetpriset 49;- :)  (bild)
På vägen hem, gick jag förbi "SKOnsam" och blev helt förälskad i ett par skor. (bild) Jag gick in och provade skorna och kassörskan sa att dem va de sista kvar. Och att dem skulle vara svåra att få tag på när dem sen tog slut eftersom dem bara fått tag på ett litet parti. Så dem blev också mina. Ett par jättefina vårskor som funkar in på hösten och även på lånpromenader till sommaren :)

När jag kom hem, satte jag igång med städningen direkt. Idag har nämligen här varit 2 och tittat på lägenheten. Jag ska ju hyra ut den när jag är borta eftersom det bli tufft att behålla den samtidigt. De verkade positiva och det kan nog bli hur bra som helst. Om inget annat så är där säkert någon som är intresserad.

Innan de kom så gick jag en runda i det fina vädret tillsammans med kameran och försökte knäppa några bra bilder. Det blev en del :)

Ner på möte med jobbet och sen hem igen. När jag kom hem satte jag igång med middagen. Blir lax med "wok gold" i foliepaket i ugnen tillsammans med en god kall sås. Gjorde ett paket till lunchen imorgon också :)

Fantastiska skor :)









Nu blir det middag och lite tv-spel (crash bandicoot) 
T - Idag är en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Jätte fina bilder, undrar om det beror på kameran eller fotografen ;)

    SvaraRadera