fredag 5 oktober 2012

Animal-guy + brown eyes = supercute!

Okej, jag har hittat en nackdel med att vara Au-Pair! :/ Idag körde jag M till hans skola för där va någon från Bronx Zoo med några djur som tagits dit för att få barnen titta och klappa. Naturligtvis så är det en supersöt kille som står för denna underhållningen. Med M i knät, så tror han ju inte annat än att han är min son!
Så om någon av mina läsare har ett tips på hur man på ett snyggt sätt gör att snyggingen ser att jag inte är mamma till fina M, så tar jag mer än gärna emot dem!

Det där med att flörta på arbetstid blir ju helt klart begränsat. Antar att det är bra att jag inte har ring på fingret (på så sätt kanske dem tror att jag är ensamstående?) :) Hahha!! Herregud vilka I-landsproblem jag har :/

Idag har det varit full rulle, men jag gillar det! :) Det är ju fredag om inget annat. Jag och M har varit på hans skola och tittat på djuren, sen gick vi direkt upp till gym-class. Sen direkt hem med en trött M fick i honom lite lunch sen i säng en halvtimme tidigare än vanligt. Han är lite förkyld dock, så stackaren vaknar till emellanåt  :(

När han somnat så tänkte jag testa på ett chokladbulle-recept. Ikväll ska jag göra en sats med T men eftersom jag hade ett annorlunda recept än vad jag va van vid, så ville jag testa först själv :) Tror dem blev goooda! :)


T

1 kommentar:

  1. Prova med en namnbricka på tröjan, som säger "Au-Pair from Sweden and singel" haha:P

    SvaraRadera