onsdag 24 oktober 2012

En bock för varje dag

Visst är det lustigt hur fort tiden går.. 
Förberedelserna till den här resan kändes oändligt långa, tiden kändes ibland som att gå extremt sakta och det kändes som att jag aldrig skulle nå mitt mål. Även om tiden "gick saktare" så gick den ändå, vilket den gör varje sekund, varje minut och varje timme. Dagar går snabbt, månader också! Nu är snart oktober slut.. och vi inväntar november - månaden innan jul! 

Vart tog detta året vägen? 
Det var i början av detta året jag bestämde mig för att åka hit. Det var i januari som jag med säkerhet visste att det var inte bara snack om att ta flyget till Amerika, utan att jag verkligen skulle dit! 

Varje dag "bockar" jag av dagen som gått.. (bilden är från igår) 
72 kryss är där i kalendern än då länge, vilket innebär att jag varit borta i 72 dagar av ca 365..


Men allt här så sjukt kul, dessa 72 dagar känns som 12... 
T

1 kommentar:

  1. Hej lilla du!
    Kul att tiden går fort.
    Kan bara betyda att livet leker för dig.
    Åkte själv till Norge 18 april (över 6 mån sen)

    Pussar o kramar i massor
    Tommy

    SvaraRadera