onsdag 3 oktober 2012

Mys-onsdag

Lill-lördag idag :)

Igår träffade jag B. Vi åkte till "Michaels" (pysselaffären som påminner om Panduro Hobby) Jag hittade såklart lite mer saker till mitt scrapbooking album. :) Vi gick till en affär som hade massor av saker som kostade max $5, affären heter "Below 5". Vi gick även in i en klädersaffär, men där gick vi båda ut utan något med oss.

Efter shoppingen gjorde vi vad vi gör bäst - fikar! :) Istället för att vara som normala människor och gå in på cafe eller fik, så kör jag och B dessertmenyn på restauranger. Igår satt vi på en supermysig restaurang med varm choklad och en chokladkaka medans regnet öste ner utanför fönstret - supermysigt! :)

Idag började dagen med frukost (som alla andra dagar) :)


Den fortsatte med att barnens pappa följde T till skolan, och tog lilla M med sig. När han kom tillbaka, satte jag mig med M och lekte med lego. (på bilden sitter han och försöker få in fingret i hålet som är på undersidan av lego-biten)




Efter hemma-mys begav vi oss iväg på "gym-class". Denna bilden är inte från idag, men den är från gym-class. M verkligen älskar att gå dit. Att få springa omkring och hoppa och studsa :)

Hela dagen idag, har varit en sån där mys-dag! Massa kramar och pussar har M bjudit på idag. Det kan ju inte annat än att göra ens dag :)

Underbara onsdag, imorgon är det torsdag och ytterligare ett avsnitt av Greys Anatomi.

Ikväll ska D (min värdmamma) ge sig på att göra svenska köttbullar - mums! :)

T











1 kommentar:

  1. Låter som en hel mysig dag.
    Svenska köttbullar låter som du får lite hemmafelling i dag.
    Hur känns det??? att gå i butik utan att handla (hahha)
    huggar (miss you)
    Tommy

    SvaraRadera