torsdag 11 oktober 2012

Beautifull Fall

När jag vaknade i morse tänkte jag för mig själv "detta kommer inte bli en bra dag. Här är jag 10.000 mil hemifrån, förkyld och allmänt kass" Men tänk så fel man kan ha ;)

Dagen började som vanligt med frukost och lite lek med grabbarna. Efter att ha lämnat den stora i skolan, körde jag lilleman till sin skola. det gick bra att lämna idag :) Innan jag körde hem igen, svängde jag in om och köpte en chai-tea-latte (och nej, den är definitivt inte lika god som EH's, men den duger;). När jag kom hem pratade jag med min syster. Efter skratt och allmänt snack, så mådde jag så mycket bättre.

När jag kom till M's skola för att hämta honom, möttes jag av ett enormt leende när han såg mig! han springer och ler mot mig och ger mig en stoooor kram :) Kan man annat än bara älska det ögonblicket? Han är sååå goo !!

Hem och käkade lunch, sen i säng för tupplur.

I helgen ska jag till ett häftigt ställe, Empire state Hotell roof. Det är en nattklubb uppe på taket på hotellet. Sjukt kul ska det bli!! :)

Nästa helg är det Niagarafallen, min kära värdmamma påminde mig att jag nog borde tänka på att skaffa mig en vinterjacka, eftersom det är sju timmar uppåt i landet vi ska till, "och dem har förmodligen snö". Så i helgen ska jag försöka hitta en jacka :)

T

1 kommentar:

  1. Hej
    Lite possitiva tankar och en glad syster är allt som behövs i bland. (härligt)
    Lycka till med att hitta jacka.
    Kramar i massor
    Tommy

    SvaraRadera