söndag 28 oktober 2012

Happy birthday to Me!

Igår firades min 23 födelsedag.. As you can see, så är jag utklädd till snövit, på jakt efter mina 7 dvärgar. Hittade inte riktigt alla, men nästan ;) hihi! 

Igår bjöd min värdfamilj mig på en italiensk restaurang och vi åt väldigt god mat. Jag åt någon form av skaldjurspasta - smaskens!

Sen åkte vi hem och jag la mig för att vila, tog en alvedon för att bli av med min huvudvärk som jag lyckades skaffa. Sen var det bara att göra sig i ordning. Äntligen skulle jag få ha på mig min fina snövit-dräkt! Jag fick en "eloge" eller vad det heter av B, på den står det "kiss me, it's my birthday!". B sa "you have to ware it because that's how they celebrate birthdays here". Vad kan man säga, inget tjafs utan jag tog på den såklart, och jag fick väl en och annan kyss ;) 

Vi var på en relativt nyöppnad klubb här i White Plains. I storlek med BarABar (en lokat nattklubb i Ystad, Sverige) vitt överallt och med neonljus i olika färger. Musiken var bra och folk var utklädda till allt möjligt, där var en kille som utklädd som en telefon, en hade en stor banankostym på sig. Andra var rockstjärnor, sexiga brandmän(kvinnor), bunnies och mycket mer. Riktigt roligt! 

Jag hade verkligen en toppenkväll och jag är grymt nöjd med min födelsedag :) 
Btw, syrran, inte riktigt lika gamla längre va? ;) 




Nu blir det att förbereda sig inför den s k Sandy. Verkar som folk blivit evakuerade och det är helt sjukt vad galenskaper det existerar just nu! Folk bunkrar upp med mat, vatten, ljus och bränsle för generatorer. Får väl hoppas att det går snabbt över! :)

T

1 kommentar:

  1. Hej Snövit! va fin du var!
    Va fina bilder,ni ser ut att haft kul.
    Håller tummarna att stormen inte blir så jävlig som dom tror.

    Kramar i massor
    Tommy

    SvaraRadera