tisdag 2 oktober 2012

Glad utan anledning... :)

Glada, positiva och resterande :)

Regnar gör det, mörkt är det men vem pallar vara nere? :)

Idag lämnade jag T i skolan, sen gick jag snabbt hem och laddade M i bilen för att köra till hans skola. Lämningen idag, var lite tuff. M ville inte ens gå in i klassrummet (antar att han har fattat att jag lämnar honom där). Han lugnade sig medan jag var inne, men när jag sa hejdå och gick blev han ledsen. Det skär i mitt hjärta! Speciellt när jag har annorlunda sätt att hantera ett sånt fall i när jag har rollen som pedagog istället för "förälder". Det är otroligt "jobbigt" att bara se på hur hans fröknar agerar, när jag vill att dem ska göra annorlunda. Men det är bara att vänja sig antar jag, det blir bättre! Jag stannar alltid i korridoren och är kvar tills jag hör att han lugnar sig! :)

Igår var jag på gymmet. Jag måste få säga, utan att skryta, att jag är förvånad över min kondition! Jag orkade mer än vad jag någonsin trodde att jag skulle klara. Förut har jag inte klarat ens 5 minuter på en crosstrainer, jag skojar inte! Men igår höll jag på i 15 minuter, och skulle kunna köra lite till. Jag sprang/powerwalk:ade i en halvtimme på löp-bandet också.. Måste bara komma på ett bra sätt att ta musik med mig, för att min mobil funkar inte där, vilket innebär att jag inte kan använda min super-bra träningslista på spotify..

18 dagar kvar till NiagaraFallen :) Som jag längtar :)

T

2 kommentarer:

  1. Heja Therese! Keep up th good work :)

    SvaraRadera
  2. Hej kämpa på!!!
    Det är kanske så att din träning börjar ge resultat.
    De syns på fota att du gått ner.(du håller väl inte andan när du tar foto) haha
    Du är skit läcker!!!
    Kram
    Tommy

    SvaraRadera