onsdag 5 oktober 2011

Lördagendenfemteoktober

Idag är det onsdag, tiden springer iväg :) Snart helg igen..
Tidig dag imorgon, och så jag har förmiddagsfredag :D Jag bara älskar när jag har det. Men denna helgen har jag inga planer. Mer än att jag tränar fredagseftermiddag. Tvätten fixar jag idag, kanelbullarna är bakade och städningen tänkte jag ta idag, och det jag inte hinner, imorgon.

Känns som det blir en lugn helg, kan vara ganska skönt! Det blev ju festande förra helgen :) Fredagen i alla fall :)
 Igår bakades det kanelbullar tillsammans med C :) Supertrevligt! Men jag har rester på bänkskivan som jag måste få bort! Men jag får skrapa lite försiktigt, och sen börja olja om den igen som faaan! Vill ju inte den ska bli förstörd!



Nu är den sista "klockan åtta hos mig" bokad (torsdagen den 13). Efter det kör vi ny runda, och då är det min tur ;) Och då blir det Kroatisk afton :) hihihih..

Tränignen gick bra :) Svettig blev jag i alla fall, och visst är det det som är meningen ;)
Fick en märklig känsla av att Du var där :/ att du stod utanför och väntade tills jag var klar :/ precis som om det hänt tidigare :/ dejavu eller nått! Sjukt märklig känsla!

Nu ikväll blir det Greys anatomi :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar