söndag 30 oktober 2011

Söndagen efter..

Nu har jag haft två toppen-helger på rad! Födelsedagsfirande på hög nivå! :)

Festen igår var lyckad! Vill tacka alla som har gratulerat mig på min födelsedag och som kom hit igår. Är så glad över vilka fina vänner jag har!
Blev inte riktigt Malmö utan utgången blev i Ystad. Gick väl OK, men BaraBar är verkligen inget roligt längre. Folk går ju inte dit! nästan inget folk när vi kom vid halv 2?

Träffade en del intressanta personer :) En del inne på barabar, och någon utanför ;)
Jag gick hem tidigt och sen kom syrran och hennes sambo hem till mig, för de skulle sova över där.

Idag stod kalas i Helsingborg på schemat! Kalas är vad det är, men det är skoj att träffa alla :) Synd bara att man bor så långt bort ifrån alla! :( 


Gårkvällens middag
Outfit, utan att håret är fixat

HOLLYWOOD-HÅR

Helt klar, och redo för fest


Blommor jag fick av C
Fruktkorg jag fick av N&J
Såhär såg jag ut i morse :/


Kalas-fin


Nu sitter jag med mina harribonappar jag fick av I i födelsedagspresent, nu ska jag slänga mig i soffan med laptopen och bara vara. Tända lite ljus och kanske göra en kopp te?
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar