söndag 2 oktober 2011

Shoppningssöndag

Idag är det den 2:a oktober. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Om bara en månad fyller jag år, och jag tyckte precis det var sommar. Men visst är det härligt! :)

I fredags var det utgång till LiteMer som gällde, och guud vad roligt jag hade :) Supertrevligt! Förfesten var supertrevlig och det tackar vi A för! Och vad fint hon bodde! :) Hade en underbart rolig kväll! Fler sånna tjejer! :) 

Klänningen för kvällen, dock är inte håret fixat..




Igår var jag ute och powerwalka/joggade lite. Kom hem till mamma och pappa alldeles svettig och dan. men gud vad stolt jag var över mig själv sen! :)
Igår skulle jag egentligen baka kanelbullar, men jag kan ärligt säga att jag var inte riktigt pigg på det. Lagom bakis, så det blev inga.. Jag skulle köra mamma och pappa till och från Dannes Lada på kvällen. Vilket jag gjorde. :) Roligt när dem åker ut och roar sig :) Då kör jag gärna dem! Jag hade hoppats på att fo lite sällskap på kvällen från lämningen till hämtningen, men så blev inte fallet. Lite besviken men lättad på samma sätt, för jag var själv otroligt seg och trött. Blev en massa mysiga SMS istället :)
När jag väl skulle köra och hämta mamma och pappa så var det en sjuk dimma ute. Så jag körde hemifrån strax efter halv ett, och var inte hemma förens efter två. Helt sjukt, jag såg knappt något alls! Men hem kom mina älskade föräldrar säkert, så det var värt det :)

Idag har jag varit på Väla Centrum med syrran. Supertrevligt (som alltid) har vi haft det. Och vi hittade massor, och gjorde av med 2000 vars. Så varsågod Helsingborgs Kommun! :) Roligt har vi haft, och mycket har vi hittat. Jag tog lite bilder från dagen och sen när jag kom hem på vad jag har köpt. 

Outfiten för idag

Lunch på Wayne's coffee


I provrummet på H&M


En svart skjorta

En gamelrosa kofta

Röd stickad mössa och halsduk


Röd hoodie

T-shirt från Gina (köpte en till i brun med guldigt tryck framtill

Svart stickad mössa och gamelrosa stickad halsduk

HOTPANTS

2-pack ringar
Det blev ett 2-pack strumpor (mest för att jag fick en extra stämpel på GinaTricot-kortet då, silvriga örhängen, 2 stycken långärmade tröjor (en röd och en blå) och en svart BH. Det var nog allt :)

Har verkligen haft en underbar dag :)

Dagen avslutades med söndagsmiddag hos mamma och pappa idag - kalops! MUMMS!
Och en äppelpaj som jag bakade igårkväll klockan åtta. Plockade äpple hos moster M när jag skulle köra mamma och pappa därifrån till Skivarp, så jag gjorde paj och tog den med hem till dem. Det blev liksom dealen jag och pappa gjorde. Om jag lovade att göra äppelpaj så bjöd han på söndagsmiddag! Lät som en bra deal :)

Nu ska jag bara ta det lugnt, tror jag ska in och se "karatefylla" på tv6play.se syrran snackade något om att man kunde se det där. Och jag som hela tiden trott att det var en film :P

Imorgon är det jobb igen, och träning :) JAG ÄR TAGGAD!'

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar