torsdag 13 oktober 2011

tordagendentrettondeoktober

Cykeln på väg med mig till stan för en höstfika
Torsdag nu, fredag imorgon :)

Idag är det dags för C's "klockan åtta hos mig" som är flyttad fram till klockan sju.
Menyn:
Förrätt: En krispig krustad med en fyllig svampstuvning.
Huvudrätt: Lax med pressad potatis, kall sås alá Caroline och GRÖN sparris ;)
Dessert: Gino gratinerad frukt med vit choklad.
Låter mums! :) Jag ska göra mitt bästa i att komma ihåg att ta bilder på mästervärket! :)

Igår var jag och tränade danzalt, underbart skoj! :) Jag gav allt jag hade och det kändes underbart ! :)
Happyface!

Idag jobbade jag 9-13,30 - underbar tid en torsdag. Lugn och skön innan ett fyratimmarspass på fredagen ;) Jag har väl det bara för bra! ;)

Snart är det helg igen, och min lillasyster fyller år. Vad jag ska köpa till henne har jag inte bestämt än, men jag tror att jag har en superbra ide :) Hoppas hon blir glad för den - men det tror jag!
Jag ska ju hem till henne på lördag för lite festligheter! TREVLIGT!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar