torsdag 27 oktober 2011

Torsdagen-dagen innan :)

Dagen jobbe-outfit
Eventuell outfit för lördag
Idag jobbade jag 9-11.45 knappt lönt att åka dit. Men jag skulle iväg till Malmö med tåget som gick 12.02.

In till Gina Tricot för att försöka hitta någon att ha på mig på lördag. Lyckades väl sådär. Visst, jag köpte en outfit, men om det blir den har jag inte bestämt än ;)
Träffade C&C där inne och åkte tillsammans med dem hem igen.

Hemma var jag lagom till klockan fem och började göra mig klar för att cykla till träningen som började 18.00 - Zumba!Älskar verkligen det passet! Svetten bara rinner men ändå har man ett leende på läpparna för det är så roligt! Love it!

Efter träningen blev det 20 minuter i solariet, mest för att ha lite färg :) Hösten är ju så tråkig med det!


Idag är det torsdag, och imorgon fredag! Imorgon är det min födelsedag, och den ska bli spännande. Framför allt för att se om ett löfte hålls ;) Jag ska till jobbet tidigare för att äta lunch med dem och sen bjuda barnen på glass :) Och till oss "fröknar" har jag bakat en underbart god kaka :)
Kvällen spenderas med I & H för fonduekväll.

Och har jag riktig tur, så får jag träffa en riktig snygging efteråt ! :)

T 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar