tisdag 25 oktober 2011

Städe,diske och tvätttisdag

Jag är sjukt redig! Har jobbar 8-16 idag, sen ner snabbt i stan, hittade inte mer än 3 par trosor på rea! Sen hem, slängde in 2 maskiner tvätt som du står på tork. Cyklade och handlade och sen tog jag disken och städade toaletten. Och det är liksom TISDAG nu! :)

Jag fick en kommentar av en pojke på jobbet idag "varför har du fortfarande brunt hår?" Så svara jag "för jag har färgat det, nu ska det vara såhär ett tag" Då säger han "ska du inte ha det så ljusgult som du hade innan? Det va mycket finare" Vad fan svarar man på det ;) ? hHahaa... dem säger barn är ärliga!

Imorgon är det onsdag, lillördag. Jag slutar halv tre sen har jag lite ledigt innan träningen börjar halv sju. Sen är det torsdag och då blir det nog bara en kort visit på jobbet för jag tänkte kompa ut för att sticka till Malmö och fixa lite saker. Måste vara hemma till träningen klockan 18 sen ju :) Zuuuumba !

Igår pratade jag med en glad helsingborgare i telefon, kunde inte annat än att le när orden med "u" kom på tal :) Låter ju för kul! :) hihi ..  ( no offense )


Glöm aldrig ditt leende !


T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar