måndag 10 oktober 2011

Måndagendentiondeoktober

10 veckor kvar till jul - är det klokt ?? Vart tog sommaren vägen liksom? Ju fler dagar som kommer, desto fler löv ligger på marken och ju kallare blir det! Helt otroligt. Även om jag gillar höstens charm med mörkret och lövens fall och kylan. Så går allt så fort. Man hinner knappt med själv alltså ! :) Men snart så kan jag äntligen börja använda min fina kappa och mössa och så :)

Sitter och försöker hitta en kväll med mina "Blå-tjejer" men gud vad svårt det är. Vi är 4 helt olika töser, som lever 4 helt olika liv. Men att det ska vara så svårt, det är sjukt! Hoppas det blir av att vi kan gå ut och käka nu snart :) var längesen sist tyckte jag!

På torsdag är det dags för klockan (sju) åtta hos mig. Och det är C som står för middagen och jag för lokalen. Ska bli mysigt att träffa alla igen, synd det hinner gå så långt mellan gångerna. Men sen o andra sidan, har mer att prata om när det tar ett tag mellan gångerna :) Sen nästa gång är det min tur, och jag vet ju minsann redan vad jag ska bjuda på. Och det kommer bli så perfekt ! :) jag verkligen tänkt på allt! :) Längtar!!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar