måndag 24 oktober 2011

Måndagendentjugofjärdeoktobertvåtusenelva

Måndag!
Kan väl inte riktigt påstå att vädret varit på topp idag? kall och ruggit, ett typiskt Sverigeväder! Man skulle gjort som syrran! Hon åkte till Egypten idag med sambon! :) Missunnar henne verkligen inte det! Det förtjänar hon med tanke på hur mycket hon jobbar och står i! :)

Har precis kommit hem från träningen, och nu sitter jag här, och ser att min mobil-skärm gått mer i sönder! :/ Två stora sprickor i skärmen, inte så tjocka, men dock ändå! Tur att jag snart ska byta telefon till Galaxy S II :an ;) Läängtar!

Har hittat en jättefin klocka från "Tomas Sabo" som jag vill ha. Men priset kändes lite 3800 typ! Det är egentligen en herrklocka, men sen o andra sidan, vad gör det ;) ?

I helgen, eller rättare sagt, i fredags, så var det tid hos L för klipp och färg. Och här har ni resultatet. Jag är brunett igen! Kan väl inte säga att jag vant mig än, men det ska nog bättra sig när det går lite tid.

T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar