måndag 17 oktober 2011

Måndagendensjuttondeoktober

Höstbuketten syrran fick av mig

 Måndag igen, kan ärligt säga att med tanke på hur jag mådde igår, trodde jag inte att jag skulle vara så pigg som jag varit idag. Men det är väl ett gott tecken ;)

Fredes var jag hemma hos syrran och såg idol och hade det allmänt trevligt :)

I lördes var det hennes födelsedag och Det vankades fest! Jag åkte till henne lite tidigare, för att fixa till mig där, och för att käka tillsammans med henne och S. Det blev tacos, och det är ju inte helt fel :)
Sen började folk trappa in och festen var i full gång. Det blev en hel del dricka! Och vi körde en ny variant av "kungen" (drickespel vi brukar köra på fester) Guud vad jag skrattade. Sjukt roligt! :)
Min kusin, hans två vänner och S skulle dra ut. Och först var tanken att vi alla skulle dra ut, men när det väl skulle vara så, så ville inte syrran mer, eftersom några ville komma på "efterfest" Så vi alla andra drog utan henne. Till "båten" men P hade inget legg, så det var bara att vända och gå igen. In på "Breeze", inte direkt det fetaste stället jag varit på, men det var väl helt OK. Jag var på toppenhumör :)
När dem stängde, 05.00, så gick vi till MAX och tog oss natta-mat :) Sen blev det taxi hem för oss. vi var hemma klockan sex på morgonen typ, jag bäddade ner mig i soffan och jag däckade direkt kan jag säga!
Jag vaknade igen där runt tio-tiden (alltså 4 timmar senare) mådde sjukt dåligt, och var bara så otroligt trött!
Hela gårdagen gick åt slappande, vilande och allmänt jäsande! Längesen jag var så sjukt trött. Tror inte det var så mycket bakfyllan, utan mycket trötthet! :)

Jag hoppas att syrran hade en trevlig kväll, för som där såg ut dagen efter. Popcorn över allt, glas, burkar, flaskor allt i en salig röra! Men det fixade dem snabbt undan! :)

Hon fick en lila morgonrock av sin sambo, sf-presentkort och av mig höstbuketten (bild), ett fint kort (bild) som jag redigerat till henne. Och så fick hon en spa-dag på min bekostnad för oss båda två! :)

Helgen har varit bra! Nästa helg är det middag som står på schemat. C och jag ska iväg och käka! Hur mysigt som helst ska det bli :)

Nu taggar jag till träningen, mätt som bara den. Där var Chilli Con Carne över på jobb, så jag fick hem till både idag och imorgon - perfekt! :)

T - tänker på dig mer än jag borde ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar