lördag 8 oktober 2011

Lördagsmorgon :)

Fredagsoutfit på jobb
med tillhörande strumpor ;)
Sitter nyduchad med håret i en handduk och äter frukost :)


Igår jobbade jag mina fyra timmar mellan 7.30-11-30 Helt underbar tid att jobba ;)
Blev träning sen klockan fyra. Efter det hem, duscha och frächa till mig. För visste ju att jag skulle få finbesök på kvällen :) I kom och vi åt cowboygryta, drack vin och snackade massor! :) Supermysigt! Den tjejen är verkligen toppen! :)
När I gick hem, slog jag på tv'n i väntan på att bege mig ner för att möta nästa gäst. ;)

Idag kommer min kära C hit och vi ska dricka lite goda drinkar och prata massa skitsnack :)

Men först IKEA med min kära syster yster :) Måste ha fler värmeljus, det blir ju en del sånna nu på hösten :) Måste skynda mig :)

Uppdaterar mer imorgon :D

T

1 kommentar: