onsdag 19 oktober 2011

Onsdagendennittondeoktober

Sitter med nymålade naglar och skriver nu. Ska sticka till träningen om ca 40 minuter :)
Idag har varit en helt klart bättre dag än igår. Men visst, man behöver såna dagar för att uppskatta alla bra dagar :)

Imorgon är det torsdag sen helg igen, jag jobbar tidigt nu på fredag, vilket ska bli skönt! Älskar när jag gör det. Jag menar, vem kan klaga på 7.30-11.30 ?

Igår städade jag och fixade, och det va skönt att få det gjort. Tvätten är också klar, så den behöver jag inte heller så med i helgen! Det är skönt att kunna unna sig lite egentid på helgerna, utan att behöva tänka på allt man måste göra och hinna med! Istället får man slita som ett djur i veckorna, men det är det värt! :)

Helgen bjuds på festligheter, lite i alla fall. Fredag blir det middag med min kära C :) Ska bli trevligt att göra något ordentligt bara vi 2. Brukar annars bli att någon annan alltid hänger med eller att vi bara är hemma o ser film.
Lördag sen bjuds på tjejkväll hos J i Svedala på fondue. Och så ska vi fira M som fyllt år :) Hoppas hon blir riktigt glad över hennes present! :)

Imorgon efter jobbet blir det att cykla upp till hjortronstigen för att hälsa på C&M :) Går så långt emellan gångerna, så det är helt sjukt! Men jag hoppas att jag kan åka upp dit direkt efter jobbet imorgon, sen eventuellt cykla därifrån till träningen :)

Imorgon ska vi spela upp en pjäs för våra barn. Vi håller på med ett tema som handlar om hur man ska vara som vän och hur man kan hjälpa varandra. Vi har satt ihop en liten pjäs med figurerna från sagan vi läser. Och imorgon är det premiär! Känner mig nervös över det, men samtidigt ska det bli skoj! :) Ska försöka komma ihåg att ta bild :) Annars länkar jag till jobbets blogg, där bilder och eventuellt film kommer :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar