lördag 17 september 2011

Blå-tjejkväll hos mig

Igår var tjejerna från "blå" hos mig. Vi beställde Thai-mat från vagnen som står på ÖP-toget. Inget speciellt så, men det var gott :) Supertervligt var det! Jag hade bakat en "chockladfudgetårta" som jag bjöd på. Den var uppskattad! Häärligt!
Visst är det märkligt att, det spelar ingen roll vad man pratar om, man lyckas alltid komma in på sex. "men fy fan vad gutt det är" :) HÄRLIGT!






Idag promenerade jag ner till idrottsplatsen för att se när min kusin spelade fotboll mot ystad. När jag kom dit ledde Malmö med 3-0 och när jag gick 6-0 :) Snacka om utklassning! :)




När jag kom hem, diskade jag och tog det allmänt lugnt. Satte igång en film och bara jääste! Måste snacka med fastighetsskötaren om mina element, här blir så otroligt kallt inne. Har fått tända en massa värmeljus för att inte gå och frysa här hemma. Ska inte det vara fördelen med att bo i lägenhet`, att alltid ha varmt?

Ikväll kommer ett gäng góa töser hit för lite fest. En del ska vidare ut till Öja, och en del ska inte det. Jag ska inte, Öja lockar inte mig något vidare, och så hoppas jag på en Malmö-utgång nästa helg istället :) Hade varit sjukt kul! Vi ska äta tacos, jag ska unna mig några "Emilios" och "mojitos" Mummsfillibabba :) Får se om syrran också kommer hit, eller om hon struntar i det. Imorgon ska jag bjuda mamma på middag. Blir nog rester från idag. För jag tror jag har räknat högt på köttfärs till ikväll =) Men tacos är gott, så det ska nog gå bra ! :)



Jag har fått denna låten på hjärnan, den är så sjuuukt bra :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar