torsdag 29 september 2011

Torsdag och jag slutar tidigt

Torsdag idag :) Min enda tidiga dag denna veckan. När jag slutat, tänkte jag gå ner till stan en runda i lugn och ro. Titta och bara mysa för mig själv! Sen ikväll är det träning. Fick ställa in den igår eftersom jag hade så sjukt mycket att göra. Så istället fick jag tvättat all tvätt och städat lite här hemma. Skönt att slippa det till helgen faktiskt!

Nu sitter jag här med ett glas Proviva och min morgongröt, längtar så sjukt till helgen. Och framför allt tills imorgon! Partaaaaj!!

Först ska jag jobba öppning till stängning. Brukar gå bra när det är fredag, där är en speciell känsla när det är fredag! And I like it! Denna veckan har känts lång! Men snart är det helg! :)

Igårkväll hade jag besök av min fina I som jag inte ser längre eftersom jag tränar, och inte har tid att powerwalka med henne.

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar