tisdag 27 september 2011

Föräldramötestisdag

Sitter här i min föräldra-mötesoutfit och skriver nu.
Lyssnar på: http://open.spotify.com/track/4gIKec1woB9bIWIG8K7SZn Underbar låt!

Helt otroligt hur allt kan vara så annorlunda! Älskar verkligen min arbetsplats! Älskar, mina kollegor, älskar barnen och föräldrarna är hur góa som helst! Idag fick vi höra om Ystads kultur, och så bjöds det på kyckling- och kantarellpaj, sallad och vitlökssås. Jag tog en liten portion, och tänkte ha lite variation från havregrynsgröten! 

Imorgon ska jag jobba över till kl 16.00. Efter det blir det snabbt hem, förbereda tvätten se till att få två maskiner tvättade sen cykla iväg till dubbelpass på kvällen. Trött och svettig innan jag går och lägger mig, ska den rena tvätten sorteras och läggas in :) Men sen är det torsdag, tidig dag. Då ska jag passa på att få städat och så här hemma!



Längtar till helgen! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar