lördag 3 september 2011

Kalaslördag

Igår jobbade jag 9-16.30. Gick bra, efter fyra hade jag inte mer än 2 barn, så det var lugnt :) Sen hem, och tog det lugnt. Vandrade bort till ICA för att köpa lite gotte (jag vet att jag inte borde, men jag blev så otroligt sugen på harribonappar). Köpte det, och lite naturgodis. Satte igång filmen "the social network" och hälde upp allt godis i en o samma skål :) Vilken lyxkväll jag hade! Jag orkade inte så mycket godis (tur!). Så nu står resten i en påse i skafferiet. Till ikväll kanske eller nästa helg :)

Nästa vecka ska jag äntligen börja träna igen! Har storlängtat!

Jag har upptäckt att NRJ spelar många bra nya låtar! Än har jag inte hittat alla på sporify, men denna har jag i alla fall, underbart bra :) Älskar när han sjunger "I don't know if I make it, but watch how good I fake it"
http://open.spotify.com/track/6urcncCIJjypIdKCDqZT82 

Idag blir det 41-års kalas hos morbror. Efter det har jag ingen aning om vad som händer. Syrran skulle tydligen ut i Ystad, kanske blir att man åker ner och checkar läget ;) Dansesugen är jag till TUSEN!

C kommer hem imorgon - har längtat. Vi pratas vi nästan varje dag. Och nu när det blivit inte något alls på en vecka, så märker man hur mycket man egentligen saknar det :)

Träffade även CE idag, hon skulle färga håret på sin kära mamma, så jag promenerade upp dit för att göra dem sällskap, och dem mig :) Alltid lika trevligt att träffa henne. Mer får det bli :)

Nu måste jag hoppa in i duchen, så jag kan bli någorlunda snygg ;)


T - I don't know if I make it, but watch how good I fake it !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar