onsdag 14 september 2011

Nytt utseende

Bloggen har fått nytt utseende ! Jag ska försöka fixa en annan profilbild snart :) 

Idag var det jobb 8-14.30. En rolig dag, utan anledning :) bara härlig! 
Imorgon är det fotografering, så imorgon är det extra myckt tid för piff ! Jag börjar nio så det ska nog ordna sig. En härlig dusch på morgonen sen är jag på G !

Efter jobbet gick jag hem och tog det chill. Försökte få rätt på en sak på bloggen angående alla er läsare. Jag vill kunna se vem det är som läser, som det ser ut nu kan jag bara se när och varifrån man kommer. Roligt om man visste vem det egentligen är som läser, men än så länge verkar jag inte få rätt på det :/ Ni får bli bättre på att kommentera istället ! (: 

Idag tränade jag halv sju, cyklade ner, hade normal vind dit, nästan medvind. Danspasset gick jättebra! Det var superskoj! Log hela tiden, och gud vad jag blev svettig! Det bästa med danspassen är nog musiken! För den är ju så otroligt braaaaaa ! 
När jag skulle cykla hem så hade jag allt annat än motvind. När man cyklar nere där färjorna går, så har man en jäkla motvind! Men sen när man kommer in i stan, blir det mycket lättare att cykla. Svettig och dan kommer man hem. Men nu har min kropp lugnat sig lite. Imorgon är det dubbelpass som gäller! :) 

Jag längtar till helgen! Har två tidiga dagar kvar att jobba, sen är det äntligen helg! Fredag ska jag ha tjejmiddag med "Blå". Thaimat, vin och massor med skvaller! Lördag blir det samma stuk. Två (eventuellt tre eller fyra) kommer hit på lite tacos, mer vin och mer skitsnack! Ser fram emot helgen! 

Söndag ska jag nog spendera med kära mamma, som har pappa bortrest i en vecka. Han åker imorgon till Kroatien för att plocka vindruvor till lite vin :) Hoppas han kan ta med hem en flaska till mig :) 

Fick reda på idag att mormor fått KOL :( Finns inget man kan göra, och det är ganska långt gånget. Vet inte hur man ska hantera det. Hon väger inte mer än 40 kg med kläder på, och hon är över 170 lång! Helt sinnes! Hennes lungkapacitet är inte på mer än 42% av 100!!
Kan väl inte påstå att hon och jag haft världens bästa relation från det jag föddes, utan det har gått från och till. Men man hat börjat uppskatta att ha en riktig mormor nu! Nu kan man äntligen ha lite "nytta" av henne, snacka lite och njuta av henne. Men inte nu när hon är dålig :( 

T

1 kommentar:

  1. Fick också höra att mormor var så dålig, jättesynd om henne! :(

    Din helg ser väldigt trevlig ut får jag säga :D
    hoppas du får en underbar trevlig helg och håll mamma sällskap nu medans pappa är på resande fot ;D PUSS LILLASYSTER!

    SvaraRadera