tisdag 6 september 2011

Blå-träff

Jobbade idag 8-16. Sen cyklade jag till MB för att ha en trevlig "blå-fika". Härligt nog lyckades vi alla 4 töser klämma in en dag för fika och resesnack :) ME LIKE! Men rese-snacket varade inte så länge, utan vi bestämde oss för att ta en sista minuten. Blir lite svårare för mig att fixa vikarie, (för dem med såklart) Men jag hoppas verkligen att det går! :) Hade varit skönt att komma iväg!

Härliga skratt, och underbara vänner - kan eftermiddagen bli bättre ? :) Vi är fyra töser, lever 4 helt olika liv, 4 olika åldrar men ändå så klickar vi så bra. Det är så sjukt roligt. Man lär sig nya ord; som innebörden av att diska, torkare, torv och uv ! Herregud ! Blir så glad när jag kommit ifrån en tjejkväll som vi har. Man behöver inte tänka så mycket, utan bara vara. Nästa fredag är det kväll hos mig som vi ska träffas på. Thaimat och förhoppningsvis lite vin :) MUMMS!


Midsommar 2011
Fick lite bilder från syrran igår, som hon hade på sin mobil, från midsommar och från när vi var ute och käkade i Malmö


Viktors på LillaTorg








Imorgon jobbar jag 8-14.30 sen blir det stan en runda. Måste ner och in på apoteket, sen ska vi fixa något till fina I som ska ha "klockan åtta hos mig" imorgonkväll :) Tre-rätters ! Ska bli trevligt, och så ska jag få träffa C och se hur brun hon blivit efter Rhodos-resan! :)

Torsdag ska vi ha planeringsdag på jobbet hela dagen. Dem brukar vara ganska roliga. Och denna gången är jag lite mer "med" än förra. Förra planeringsdagen hade jag inte ens börjat på Lyckebo! :) Men nu känner jag mig lite mer hemma. Känns bra!

Jag känner för en rejäl partykväll. Med förfest, shots, utgång, dans och bara hålligång! Skratt och stoj! Får nog styra upp något sånt snart. En utgång på Étage eller något annat skojigt :) Har ju till och med en färdig outlook för Étage :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar