torsdag 22 september 2011

Dagen innan fredag

Torsdag idag. Idag jobbar jag 9-13.30 och förhoppningsvis åker jag och C till Blåklinten efter jag slutat för att hälsa på :) Om M är på bra humör det vill säga ;) Hoppas det! Ska bli skoj att få träffa de små glyttarna :) Och så barnen också såklart, HAHA ! :)

Igår var vi på utflykt med de stora barnen. Jag och ALO åkte till Idrottsplatsen nere vid Saltan. Det gick superbra! De fick springa 60m, hoppa längdhopp, och kasta spjut! Sen hade alla matsäck med sig - myspys!

Imorgon är det fredag, och jag har tidig fredag! :) älskar när jag jobbar 7.30-11.30. Underbar tid!

Min moster har fått jobb! Hon har varit arbetslös i nästan 3 år. Och nu har hon äntligen fått jobb!! :) GRATTIS TILL DIG :D

Uppdaterar mer sen..

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar