torsdag 22 september 2011

Järningstorsdag

Nu sitter jag här, svettig och helt slut i kroppen. Har precis kommit hem från träningen - dubbelpass! Jag gav verkligen järnet idag! Körde femmorna mycket, jag är sååå duktig!
Jag börjar dock bli trött på att det inte händer något på vågen. Så nästa vecka är det andra bullar! Ingen middag på kvällarna, utan gröt eller modifast! Försöka att gå ut och gå direkt efter jobbet, och innan träningen. Dubbelpass måndag, onsdag och torsdag, extra dans på fredagar! Nu måste jag vara stark! Sjukt jobbigt att försöka ändra sina vanor och rutiner, men jag måste!!!

Jag var och hälsade på mitt gamla jobb idag :) Mina små söta gullungar! Fick en kommentar "Jag har saknat dig på mitt dagis" Ååh! Jag har saknat er också ska jag säga! det är en nackdel med att vara vikarie, du får aldrig följa de barnen som du fäster dig vid! Precis som nu på Lyckebo, de söta små barnen som bär blöja, knappt pratar, sover på eftermiddagen och så vidare. När jag slutar får jag inte se mer utveckling hos dem. Nästan lite sorgligt :/ 

Imorgon är det fredag, och jag hoppas att mamma vill köra och hälsa på mormor med mig. Har tänkt mycket på henne i veckan som gått. <3

Jag tror att jag har någon form av oro eller stress inom mig. Jag har drömt djupa drömmar nu sen lördagsnatt. djupa drömmar, med verkliga händelser. När jag vaknar (oavsett hur många timmar jag sovit) känner jag mig inte utvilad. Jag har ju en teori om vad det är som "oroar" mig. Men jag vet inte om det är det som påverkar, eller om det är något jag helt enkelt bara glömmer minnas?

Ajja det går väl över :)

T

1 kommentar:

  1. På fredag kör vi in till mormor, måste ju se om hon mår lika bra som hon låter i telefon ;)
    Puss min älskade dotter..

    SvaraRadera