söndag 11 september 2011

Senare på söndagkvällen

Har precis sett en film som heter "incendies". En mors sista önskan att få upprättelse efter sin död, skickar tvillingarna Jeanne och Simon på en resa till Mellanöstern för att finna sanningen om sin bakgrund. I jakten på en bror och far de aldrig mött, uppdagas sakta deras mors hemlighet - ett skakande öde som till slut blev för mycket att bära. 

Den var jättebra tyckte jag. Lite svår att hänga med i, men alls gick ihop senare. 

Tände lite ljus och drog filten över mig - söndagsmys på hög nivå! :) 
Tänk bara om någon kunde vara här och krypa ner i sängen tillsammans med mig. Hur mysigt hade inte det varit? ;) söndagspojkvän.NU ? :)
Har sån otrolig träningsvärk i höger överarm (biceps?). Imorgon blir det dubbelpass efter jobbet. Hur ska det gå ? :) Det är bara jobbigt i början, sen förhoppningsvis är musklerna uppvärmda igen. Sen gäller det bara att stretcha ordentligt efter imorgon. 


Igår lade jag undan en superfin kappa från Kappahl till onsdag, hade en 25 % rabattkupong här hemma, så det blir lite billigare. Superfin! Jag ska visa bild när jag varit nere och hämtat hem den! :) 
En helg kvar sen helgen efter är det löninng igen, sen är det oktober månad. Tiden går så otroligt fort! En och en halv månad kvar tills lilla jag fyller år! Vad ska man hitta på med då? Får nog styra upp något. 

Tomt på mobilen från dig denna helgen också, nu börjar det kännas lite märkligt faktiskt. Från 3 helger på rad, till nu inget alls. Hmmm... 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar