torsdag 15 september 2011

Träningstorsdag

Jobbade idag 8-13.30 sen gick jag hem och skulle storstäda. Men jag kom bara halvvägs. Vet inte riktigt vad det var som kom emellan. Ajja, jag får ta resten imorgon samtidigt som jag tvättar ;) Måste in och handla också till helgens festligheter ! :) Denna helgen är efterlängtad! :)

Idag var det träning 18-20. Först Zumba 18.00 och sen BodyPump 19.00 :) Roligt är det :) Men helt klart roligast när man är två som tränar tillsammans. Kom hem helg genomsvettig! Herreguud :) Hoppas det händer något på vågen snart!

Sitter här i höstmörkret och har tänt ljus, men mest för att få värme till lägenheten, här är så galet kyligt inne. Elementen fungerar inte. Får skriva en lapp till fastighetsskötaren :)

Här är bild på kappan jag köpte. Svårt att se kragen kanske, men den är superfin! Jag älskar den! Längtar tills det blir lite kyligare och jag kan få använda den :)

Det blev ett kort inlägg idag :)
T

2 kommentarer:

  1. Men Guuud vilken fin jacka;)Du klär jätte bra i den, puss min vackra dotter.

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än att hålla med din mamma om att den e supersnygg på dej!
    Jag har ju sett den LIVE så jag kan bara säga vilket KAP den var =)

    puzz

    SvaraRadera