lördag 10 september 2011

Hur många lingon finns det i världen?

Igår jobbade jag till klockan 16.30 sen kom syrran och hämtade mig. Vi var tvungna att ta mammas bil till Svedala för att hämta syrrans bil, eftersom hennes pojkvän tagit hennes bil till jobbet. Lagom drygt, men det fick gå. Efter det körde vi till ICA för att handla till middagen. Det blev grillad kyckling, potatisgratäng, sallad och mango chutney sås - mums! Sen gick vi ner  en runda till stan och träffade S "på en cigg" som syrran kallade det. Sen gick vi hem igen.

Precis när vi kommit hem blev filmen klar "hur många lingon finns det i världen". I med den, fram med chips, coca och gurkstavar med dipp. Filmen var underbar! Den hade jag gärna sett på bio. Sorglig och rolig på samma gång! Den kan jag verkligen rekommendera !
Efter filmen dröjde det inte länge innan sängen kallade, så vi gick och la oss.

Nu ligger jag i sängen, syrran sover fortfarande.
Ikväll står kräftskiva på mitt schema i Skateholm. Blir jag som kör, så min helg blir lugn än en gång. Men det är ganska lugnt! Köpte kräftor igår, så hoppas dem är goda! Spanska var det nog. Men jag ska ju inte snacka med dem, så det kändes som det kvittade! :) Blir nog en runda på stan också nu på dan. Syrran ska börja jobba vid fyra. Så vi ska försöka hinna med det. Dem stänger ju två, så det är nog inga problem! :)

Jag har sån enorm träningsvärk från dubbelpasset i torsdags; Zumba sen Bodypump. Kan knappt sätta mig ner eller resa mig upp. Aj Aj Aj! Men sen o andra sidan, är det ett tecken på att det gjort nytta!
Dubbelpass igen på måndag!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar