söndag 11 september 2011

Kräftkalas i Skateholm

Igår var  det kräftskiva i Skateholm hos E. För en gångs skull var jag nykter och körde dit och hem. Så hade några jag hade med mig :) Sånger, kräftor, skratt, ramlande av stolen och massa annat kan beskriva kvällen! :) Supertrevligt!

Jag hade förvånansvärt skoj för att sitta nykter! Ibland har man en  lite negativ inställning till det, men det gick hur bra som helst ! :) Och som L sa "du behöver inte dricka sprit för att du ska vara rolig" :) Härligt att höra! Även om det fanns de som försökte få mig att låta bilen stå och ta taxi hem med resten av Ysta-folket, så avstod jag.

Runt klockan ett var vi hemma i Ystad igen. Helt OK! Blir ju att man är där mycket längre ändå. :)

Tack för en supertrevlig kväll E!

Idag sov jag till klockan var halv tolv (då jag vaknade av att telefonen ringde). Nu sitter jag i mjukis och linne och funderar inte än på att göra något vettigt! Så himla skönt att bara kunna ta det lugnt! Har precis ätit min gröt, och tänkte göra korv stroganoff till middag ikväll.

L hade ett armband på sig igår - skitsnyggt! Det stod "You get what you give, so give good" Så sjukt bra budskap!

Uppdaterar nog mer sen :)
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar