måndag 5 september 2011

Första träningsmåndagen

Jobbade idag 9.30-16.00 sen gick jag hem, åt lite soppa och började tagga till träning :)

Tog cykeln klockan halv sex och trampade ner till Saltan, var där kvart i, ombytt och redo! Tog inte mer än 2,5 låt att cykla ner (ca 10 min) - PERFEKT!
Väl där.... fyy fan vad jag svettades (vilket såklart är meningen) jag var blöt på hela kroppen, till och med halsen. Helt sjukt! Men fy fan vad bra det kändes!! Regnet på hemvägen störde mig inte alls, jag var så sjukt stolt över att jag klarade passet så pass bra :) (klappar mig själv på axeln)

Nu är jag nyduschad och har tripplat håret. En flicka på jobbet kom idag med lockar i håret för storasyster hade gjort 5 flätor i håret på henne innan dem gick och la sig. Och då sa jag "imorgon ska jag också ha så fint hår som du" :) Hoppas hon ser det, och uppskattar det. För jag kan säga att det är endast för hennes skull jag ställer mig och tripplar genom mitt hår klockan åtta/halv nio på kvällen :)

Hela veckan är enligt kalendern för mig. Imorgon ska det träffas för att bestämma/planera den eventuella resan som ska ske i oktober :) Ska bli skoj skoj!  Träffa töser jag inte träffat på ett tag :)

Onsdag är det I's tur att ha "åtta hos mig" Spännande ska det bli :) Vardagslys till MAX :) Härligt härligt!

På onsdag ska jag äntligen få träffa C som kommit hem från en (vad jag förstod) underbar resa i Rhodos! Är ju inte lite avis ..

Torsdag blir det jobb sen dubbelpass på kvällen. Dans sen Bodypump :) heja heja !

Sen jäklar är det helg igen :) och som det ser ut nu, bjuds den på KRÄÄÄFTSKIIIVA  ;)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar