onsdag 7 september 2011

Sjukaste drömmen

Drömde en riktigt konstig och läskig dröm inatt.
Jag drömde att jag skulle stänga på jobb. Jag var alldeles sist kvar. bäckmörkt var det ute. Då står där en maskerad man utanför den ena dörren och bankar för att komma in. Jag går och gömmer mig i vårt målarrum för att han inte ska se mig. Han kommer in och letar efter mig, men jag gömmer mig och är så skrämd! Sen helt plötsligt kommer där in några barn från samma ingång han kom ifrån, och ska ha "nattpyssel" Så föräldrarna lämnar barnen åt mig och en personal till. Och den maskerade mannen är ju kvar inne i byggnaden! Vettskrämd försöker jag hålla masken inför barnen som leker och pysslar på för fullt! När dem är på väg hemåt igen, ringer jag min syster, och förklarar allt i all hast, för att hon ska kunna ringa polisen. Men hon hade ingen aning om adressen eller något alls. Så efter ett tag kommer hon också dit.
Drömmen slutar i alla fall med att jag knivhugger 2 maskerade män fler gånger i bröstet med den slöaste kniven någonsin! Helt sjukt!

Även om jag vet att detta bara var en dröm, så har jag varit riktigt trött och så idag. Gick i miljön jag drömde om. Sjukt äckligt!
GUD VAD LÖJLIG JAG ÄR !

När jag berättade på jobb om drömmen, så berättade C att vi har ett överfallslarm. Och visade vart det var. Känns bra att veta det i alla fall. Men sjukt rädd var jag i filmen - och GLAD när klockan ringde!!

T

1 kommentar:

  1. usch :/ det är jobbigt när man har mardrömmar, undra vad den kan betyda? :P

    SvaraRadera