torsdag 14 juli 2011

Efter regn kommer sol..

Melissa Horn/Lars Winnerbäck - som jag hade dig förut

Denna låten går just nu i mina högtalare, den är lugn och stillsam. Nästan är fröjd för öronen, speciellt nu när man tittar ut och ser bara gråa moln och regnet som öser ner - var är vår sommar ?!

Igår va jag hemma hos min kära moster, jag hade inget för mig så jag bjöd in mig själv på lite gryta och vin :) Det va trevligt, vi har alltid så mycket att prata om :)



Melissa Horn är väl underbar att lyssna på? Hennes låtar är så otroligt bra. Ja, dem är sorgliga, men dem är ändå bra. dem är stillsamma och lugna. Man känner lite lugn i kroppen av att lyssna på henne. När jag hör hennes låt "jag kan inte skilja på" Så tänker jag på min Kusin P. För när vi va i Kroatien i somras så varje kväll när vi skulle lägga oss, så satte han igång hans Melissa Horn-lista :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar