lördag 9 juli 2011

Jobbe-lördag

Då va det dags att jobba denna lördagen också. Pengarna är góa, samtidigt som det finns roligare saker att göra en lördag som denna när det är fint väder och allt. :)

Mamma och pappa ringde innan när jag nästan nyss hade gått upp. Och frågade om jag ville med till stan - det ville jag! Så dem åkte ner, och jag skyndade mig att göra mig klar. Sen satte jag mig på cykeln och mötte upp dem :) Det blev en snabbisrunda och sen frukost/lunch på PC. Jag åt en förrätt; skagentoast som kostade 69;- Och jag kan säga att den hade INTE kostat så mycket att göra. En vanlig rostemacka med någon räkröra ovanpå! Visst det va en förrätt så man kan inte förvänta sig för mycket. Men för 69;- kan man det? Eller?

Igår va det mexikank afton med C. Mycket trevligt! Hon kände för en "karatefylla", vilket hon fick ;) Sen bar det av till BaraBar för att göra sig av med lite dansenergi. Det blev en helt OK kväll. BarABar är ju vad det är, men förfesten va rolig :) Mojitos är ju bara sååå gott!

Jag pratade med en kille jag träffat genom nätet ett par gånger igår. Han verkar inte ha det så bra, och jag känner mig lite orolig för honom. Hoppas att vår "dejt" på fredag ändrar lite på det. Jag ska försöka att pigga upp honom lite, vad kan man hitta på med i Ystad en fredagskväll? - Förslag?
Jag måste kila nu, tåget går 15.00
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar