onsdag 6 juli 2011

Onsdag, det är onsdag idag.

Jobbade till kl 13.45 sen blev jag hemskickad - skönt!

När jag kom hem låg där ett fint "vykort" från min lillasyster (bild). Det va någon ny app hon laddat ner på telefonen som gjorde att hon kunde skicka en bild hon hade på telefonen, den bilden skickades till svenska posten som skrev ut den och skickade iväg kortet med en personlig hälsning på baksidan. Verkar vara perfekt ! 19 :- kostar det. Kortet sitter uppe på min kyl nu (: blev jätteglad! På baksidan stod det "Jag älskar dig. <3 Varma kramar, lillasyster"

Satte mig på tåget till Svedala kl 15.00 för att träffa min kära syster yster, vi lagade god middag, och drack vin :) Supertrevligt. Snackade lite skit, och försökte planera sommaren lite.


Skulle vilja till IKEA nu snart. Får väl ta och låna mammas bil på fredag, hörde det skulle bli kasst väder :/ Så då passar det utmärkt för en tripp dit. Jag behöver nya kökshanddukar, och lite annat smått och gott. Sen skulle jag vilja åka till XXXLutz. Har aldrig varit där alls. Dem har verkligen jättefina saker, när man kollar deras hemsidor, särskilt fina lampor och garderober..

I våras renoverade jag mitt kök. det blev verkligen jättefint ! Precis som jag ville ha det. Men jag bor i en etta, och känner att jag skulle haft en tvåa. Ett sovrum, större vardagsrum och en BALKONG!! Är inne och kollar på hemnet.se men hittar inget som passar mig helt och hållet. Vad är det med folk som inte pallar renovera sina badrum eller kök? Jag kan förstå en ful tapet i hallen. Men kök och badrum är ju viktiga faktorer för att trivas bra i sitt hem. Jag vill att det ska vara fräscht! Det kostar inte så värst mycket - standard räcker !
Imorgon ska jag äntligen få mitt hår slingat. Har velat ha i nästan 2 veckor, så nu ska det äntligen bli gjort! Linda som slingar mitt hår är jätteduktig!
http://www.hairmoment.se/ här är hennes hemsida! Jag kan verkligen rekommendera henne! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar