fredag 1 juli 2011

Freedagsmyys ..

Tänk att jag fasade för denna eftermiddag..  Skulle egentligen jobbat 13-17 med bara 2 barn på hela dagen. Varav första hämtningen sker halv 2. Men nu så fick jag ett samtal av min kära kollega F som berättade att jag inte behövde komma, för att sista barnet gick hem 14.00. Så jag kunde, om jag ville, ta ledigt - vilket jag självklart gjorde ! (:

Så nu har jag all tid i världen att fixa och dona. Tvätten är i full rullning och jag tänkte köra en städning här hemma. Finns inte så hemskt mycket att göra, med tanke på att jag gjorde en rejäl storstädning förra veckan, men det sak ju underhållas. Jag har disk som väntar och dammsugning och golvtvättning. Sen får jag promenera till Ica och handla till potatisgratängen jag ska ha med mig på "knytet" jag ska på ikväll.

Det är mina gamla Blåklinten-kollegor som ska träffas och ta igen skvaller. Ska bli skoj att träffa töserna igen, tänk att det hinner gå så lång tid innan vi ses. Dem vill säkert höra en masa godsaker från mig, men har inte mycket att berätta för dem. Plus att där kommer 2 tjejer som inte brukar vara där. Vilket gör att jag känner ännu mindre för att snacka om saker som hänt. Men det ska nog gå bra ändå ! Ser fram emot kvällen!

Jag har fastnat så för låten "lighters" - Bad Meests Evil, Bruno Mars. Den strömmar i mina högtalare nu, så otroligt bra (: 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar