måndag 11 juli 2011

Måndag avklarad

Sitter här i soffan nyduschad och har precis förberett till jordgubbar och glass (GB Gräddglass Nogger) Ska se om den är god :) Jordgubbar måste alltså vara min passion! Love it!

Jobbet idag gick bra, vi hade bara ett barn som dessutom gick hem kl 11.00. Efter det blev det en snabb lunch för mig och F och sen back to städning. Vi blev klara med det, och kompade ut 1,5 timmar för att itne bara sitta där och häcka!

När jag kom hem, fick jag hjälp av M att designa mig blogg (eller rättare sagt designa den nya bloggen). Denna sidan är lätt att ändra och redigera, så bloggspot it is :)

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar :) Känns underbart, längtar till semestern. Nu har värmen kommit hit i alla fall. Jag märkte det när jag cyklade till affären varmt som attsingen ;) Då har det ändå inte varit så värst fint väder under dagen.

Nu blir det lite sex and the City :)


T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar