lördag 2 juli 2011

Nu är äntligen lördagen här ..

Godmorgon!
Kom hem kl ett inatt efter att ha varit hos MB. Det är ett par gamla kollegor som träffades (lite fler än dem som det brukar, vilket märktes!) Men det kvittar ju. Trevligt va det ändå och skrattade gjorde vi!! (: Middagen va supergod, för att inte tala om efterrätten. Det va någon form av magängtårta ! MUUMS !

Bilen är min utstyrsel. En klänning jag köpte på H&M nu i veckan, röda skor från Åhléns och ett brunt flätat bälte från Gina Tricot. Nöjd va jag, förutom när jag skulle cykla till kvällens evenemang så åkte kjolen upp .. inte så lyckat, tur va det kasst väder igår kväll med, så där va inte många ystabor ute ;)

Idag är det dags för modevisning för en frisör som ska öppna en ny salong. Det ska bli skoj, ser fram emot det. Men är lite smått nervös. E kommer snart, då ska vi köra till Åhléns och Willys för att handla det sista inför kvällen. För sen ikväll bär det av mot Malmö för lite partaj på Etage. Har aldrig varit där tidigare så det ska bli spännande, men sen klädvalet är ett helt annat bekymmer. Jag hittar säkert något i min garderob. Ser fram emot dagen, verkligen! Synd bara att det har regnat hela natten och solen har inte vågat sig fram, de gråa molnen går i vägen.
Ska försöka lägga ut bilder från modevisningen :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar