fredag 15 juli 2011

mamma-dotter-dag

Har spenderat nästan hela dagen med mammi! Cyklade ner till henne när hon satt hos frisören kl halv tio. Då va hon precis klar! :) Sen gick vi och fikade på EH (Espresso House). Mumms, dem har en jätegod frukostmeny man kan välja där. Då får man en scones en juice och en valfri varm dryck. 49;- Helt perfekt! Mamma tog en skink-macka och en kaffe. Sen satt vi ute och pratade - mysigt! Inte alltid man får sån kvalitetstid med henne!

På tisdag ska vi till det berömda Ge-Kås i Ullared, och jag längtar redan! Har skrivit en lista på allt jag ska försöka få med mig hem, roligt när man ska förnya sig! Får väl se om vi träffar Ola-conny eller morgan ;)

Sitter nu i mina korallfärgade mjukisbyxor och smaskar i mig lite godis som jag köpte igår :)

Igår satte jag igång filmen Due Date - skitrolig! Den kan jag verkligen rekommendera! Jätterolig! Zach Galifianakis är ju bara för rolig i denna! I Baksmällan är han ju klockren! Satt hemma själv och skrattade för mig själv :)

Håller på att fixa "svinalängorna" Har hört bra om den filmen, så tänkte ge den ett försök.


Lägg gärna till åsikter och tankar kring min blogg. Kommentarer är välkomna!

T

1 kommentar:

  1. Tack min älskade dotter för en underbar dag idag. Mamma.

    SvaraRadera