onsdag 27 juli 2011

En mysig dag med 3 favoriter

Idag har det varit shopping på schemat med 3 underbara töser från mitt förra jobb :) Vi åkte till Entré i M's nya bil :) Hon hämtade upp oss alla sen bar det av :) Jag blev förvånad över hur lite jag hittade, men det blev 3 basic-linne på Cubus och en eyeliner. Och eftersom J har fyllt år, så bjöd vi henne på fika och köpte 2 tröjor åt henne och ett par solglasögon :) Blev en bra dag :) Vi åt lunch längst upp (minns inte vad stället hette) men min tallrik såg ut såhär; kycklingfilé med pommes Det va himla gott ! 

Jag fick klagomål om för lite bilder i bloggen - jag ska försöka bättra mig!  Klart att det är roligare att läsa om där är bilder, men jag är ny på detta så jag gör mitt bästa :) 

Min kvällmiddag består av mer kyckling fast med en pastasallad istället :) Otroligt gott! 

Ikväll kommer C hit och eventuell L & P. Men får se om dem kommer (tror inte det direkt) Men jag o C kan ha en trevlig kväll ändå :) Som vi brukar ha ;) 






T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar