tisdag 12 juli 2011

L och I

L skickade som sagt ett sms till mig om jag ville med på strand-picknic, vilket jag självklart sa "ja" till! Vi har verkligen haft jätteskoj! Jag, L och I, tänk vad mycket man kan ha att prata om ! Det roliga är, att första gången jag träffade dem båda va en juldag för ett par år sedan (minns inte riktigt hur många det va). Vi satt hemma hos en annan tjej (jag va medbjuden som kompis till hennes vän, kände alltså inte någon som va där alls). Det slutade med att denna tjejen började dricka lite vilt. Sen kommer dessa två töser dit I och L. Och dem började bjuda dooleys och allt möjligt ! Blev superwaisted ! Do I have to say anymore ? I mina ögon skämde jag ut mig, men i derass växte en ny vänskap! (Även för mig, vilken jag insåg senare)

Fy fan vad roligt vi haft idag, gud som jag skrattat! Älskar att kunna sitta och bara ta det lugnt, och dricka lite vin och bara chilla! älskar det!

Jag kom på idén om att fixa ihop "halv-åtta-hos-mig". Dem verkade sugna, så vi kör på det. Jag ska knåpa ihop något roligt !

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar