fredag 29 juli 2011

Hemmakväll

Igår va det hemmakväll som gällde. Såg sammanlagt 3 filmer igår.
  • Limitless - handlade om en kille som tar en drog som gör att han fick tillgång till 100% av hjärnan (till skillnad från de vanliga 20%) Den va helt OK, lite konstig, men ändå helt OK
  • No strings attached - Handlade om 2 vänner som försökte bara vara KK utan att bli svartsjuka eller så på varandra. Det gick sådär för dem. Först blir den ena kär, sen den andra och vice verca. Denna va rolig, men ganska förutsägbar
  • Dum&dummare - behöver jag ens gå in på vad den handlar om? Den som inte sett den är ju helt ute och cyklar ;) Så himla rolig varje gång. "Hey, i gotta pee" "Just go man!" Hahahha!! Så sjukt rolig :) 
 Igår va jag även hemma och besökte E som äntligen kommit hem från sjukhuset! Det va kul att se henne på benen igen, och jag hoppas verkligen att hon kryar på sig fort! Hon bor ju inte mer än 5 minuter från mig nu - and I love it :)

Idag har jag varit och handlat med mamma, blev nya blommor och sytråd så jag kunde sy upp mina för långa gardiner :) Duktig jag är! :)

Har lite smått ont i ryggen idag (fast det kan bero på att jag spenderade natten i soffan) 

Idag blir det korv stroganoff med ris till middag. Blev så himla sugen på det :) Sen ikväll kanske jag ska ner till Store Thor för en drink med ett gäng góa töser :)

T - It takes two !

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar