onsdag 20 juli 2011

Ullared och sjukhusbesök

Igår bar det av till Ullared med mamma. Jag körde härifrån halv sex och hämtade upp mamma. vi va framme redan kl åtta, där va en ganska lång kö, men det rörde på sig direkt, så det gick bra! Va inne tio över typ, så det va perfekt !
Jag hittade en massa bra saker, jag kommer lägga upp lite bilder sen när jag fått i ordning på allt. Fick köpt nya gardiner, sängkläder (matchande med gardinerna), underkläder, pläd och massa smått :) Roligt när man står och packar upp allt och ser hur det förändrar hemmet!

När jag kom hem träffade jag C för en sväng på stan, det blev en iste grön passion från EH - MUMMS!

När jag kom hem fick jag ett otrevligt samtal från min älskade E. Hon hade blivit inlagd på sjukhus och det skar i mitt hjärta när hon sa det! Efter en stund åkte C hem och jag körde direkt dit! Hon har haft problem med sin rygg länge länge, och nu ligger hon inlagd för sitt diskbråck (stavning). Hon skulle ligga där över natten, och inte få reda på något förrens dagen efter. Jag stannade till halv tolv, jag hade varit uppe tidigt, och både hon och jag behövde vår sömn. Får se när hon hör av sig idag, blir hon över mer, så ska jag åka dit ikväll igen, om hon får och är pigg på det! När jag kom dit, rann tårarna på mig. När någon ringer och säger att dem blivit inlagda på sjukhus är det allvarligt.

T

1 kommentar:

  1. Jag tror att du är världens bästa kompis. Du bryr dig verkligen om dina nära o kära. Älskar dig min underbara dotter.

    SvaraRadera