söndag 10 juli 2011

Söndag

Söndag igen, måndag imorgon :) Sista jobb-veckan innan semestern - känns underbart! Jobbar 4 dagar nästa vecka, är ledig fredag. Sen ska det bara chillas hela semestern. För efter semester är det nya tag och tuffare vardag. Jag ska komma igång med träningen igen, och försöka börja med ModiFast igen. Klarade jag det innan, så ska jag bannemig klara det i höst igen! Jag är taggad till tusen!

Jobb igår gick bra, det gick lugnt. Det va helt lagom. Så istället för att åka på hamnfest i Simrishamn och göra av med pengar, så tjänade jag dem istället. ;) Precis som det ska vara!

Känner för att ge min lägenhet ett lyft. Så första måndagen på semestern ska jag och mamma iväg till Malmö för att inhandla lite nytt till mig. Behöver lite smått som; kökshanddukar, badlakan/handdukar, kuddfodral, skärmvägg, gardiner, tavlor, nya bestick. Sen ska vi till Ilva och checka min dröm-soffa. Dem har en superfin där som man bara kan drömma om. Får se hur den känns att sitta i och hur hårt priset svider.. Ska bli roligt, sen får det bli nya blommor till fönstret (som håller sig gröna). Ser fram emot det som tusan !

Va hos mamma och pappa och åt middag idag, det blev kyckling, ris och pappas egna svampsås :) Gott ! Det går i perioder då man träffar dem ofta, och sällan. Det har tyvärr blivit mer sällan än ofta nu för tiden. Men det blir ju så när man har massa annat skoj att hitta på med..

"Fråga dig själv på fullaste allvar om de människor som du umgås med lyfter dig eller drar ner dig" Richard Jahnke
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar