onsdag 3 augusti 2011

Älskade sol..

Detta är andra dagen vi har haft strålande solsken :) And I love it! Låg på stranden igår med syrran vid Saltsjöbaden, där har ju blivit så otroligt fint :) Sen idag, fick jag ta tåget till Svedala, så la vi oss på Svedala-badet och solade ryggen (eftersom vi båda brände oss lite i ansiktet och på magen igår) Det gick bra. nu är man inte helt vit i alla fall. När man ser på sig själv i spegeln, har man lust att bara ta en sista minuter till varstans det är sol och bli bruuuun - det hör ju trots allt till sommaren!

På måndag är det dags att börja jobba igen. Men för min del är det inte bara det som gäller. Nu är det dags för  ett rejält tag i sig själv. Nu ska jag komma igång med träningen igen, köra på ModiFast och se till att det händer något, så jag kan börja må bra med mitt utseende :) Känner mig otroligt taggad, så det ska nog bli hur bra som helst! Det gäller att inte tappa stinget! Det är tufft, det kan man inte gå under stolen med, meeen det är ett måste! Heja Therese!

Imorgon ska jag iväg med mamma och hämta ett bord jag ska köpa av en tjej från Blocket.se Ett ek-bar-bord och 2 stycken stolar. Hyfsat nöjd med priset, och imorgon ska jag hämta det. Sen har jag kvar, draperi, och en hylla som ska upp. Sen är mitt hem, i det stora hela, färdigt!

Idag hejar jag på Malmö som möter Rangers !! Heja Heja!

Nu blir det en kalldusch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar