torsdag 18 augusti 2011

Motions - torsdag

Ont i benen har jag, träningsvärk säkert sen i måndags. Men, vill man vara fin får man lida pin. Var och handlade tigerbalsam till benen idag. En på jobbet sa att det skulle funka. Så jag smörjde på innan det va dags för promenad, men kände inte att det hjälpte! Känns som jag måste investera i ett par ordentliga skor! Ajja :) det är nog bara en vanesak :)

Ikväll är det dags för L att ha "klockan åtta hos mig" Så det blir tre-rätters mitt i alltihopa. Men det går nog bra. Tror inte magen orkar ta emot så värst mycket mat, med tanke på att den typ lever på flytande föda för tillfället. Trevligt ska det bli i alla fall !

Dagen idag har gått jättebra! Jag har varit på bra humör i förhållande till den närmsta 1,5 veckan. Vet inte om jag börjar få tillbaka min energi (hoppas).

Imorgon jobbar jag 13-17 Sen ska jag iväg till Malmöfestivalen med syster. Ska bli skoj. Hoppas man träffar mycket folk man känner! Ska ju möta upp E och ett par till i alla fall. Så imorgon blir det ingen lunch för mig, mest så jag kan unna mig en langos eller något annat gott (: Men ingen alkohol, vatten, vatten, vatten!

Igår vann Dinamo Zagreb mot Malmö FF med 4-1 välförtjänt i min mening!

Mer imorgon gott folk.

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar