fredag 5 augusti 2011

Sista fredagen på semestern..

Nu är min kära semester slut. Helgen kvar att njuta, sen är det dags att åka till baka till mina kära små glyttar! Har faktiskt saknat dem lite grann :)

Ikväll blir det restaurangbesök på en spansk restaurang i Malmö som heter El Patio http://www.el-patio.se/
Det blir 3-rätters. Ska bli trevligt. Sen får vi se vart vi tar vägen. Blir nog ett glas eller två på ett mysigt ställe. Får hoppas regnet håller sig borta.

Mitt hem börjar likna något nu, på riktigt. Var och hämtade mitt nya bord med 2 st stolar. En tjej skulle sälja på blocket.se så jag slog till. Blev ganska bra. Det är bara jag som måste vänja mig :)

Imorgon är det dags för den efterlängtade grisfesten i Sövestad. Det ska verkligen bli superskoj! Denna gången är där en massa man känner i alla fall. I jämförelse med för 2 år sedan, då jag inte kände någon mer än C. Så nu ska det bi riktigt skoj. Och I snackade om Öja efteråt. Får väl se hur det blir med den saken :) Det blir inte roligare än vad man gör det till - så är det ju!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar