måndag 29 augusti 2011

Sista måndagen i augusti

Jobbade idag 9.30-16. Har gått jättebra! Mitt glada humör har varit på topp! Var dock lite trött i morse när jag skulle gå upp, men men :) Måndag är ju trots allt måndag :)

Efter jobbet åkte jag hem, för att äta lite soppa. Sen blev det lugnt. Jag och I bestämde oss för att ta vår promenad lite senare , som typ sju istället. Och nu har jag precis kommit tillbaka från en väldigt kort runda med tanke på att regnet kom ösande ner över oss. Så vi valde att vända och gå hem igen. Men på den lilla tiden hann vi ändå bli genomvåta!

Imorgon bär det av till Saltan för att köpa träningskort! Äntligen ska jag komma igång ! (:

http://www.recept.nu/1.321959/leila_lindholm/kakor_tartor/agg_mejeri/leilas_chokladcheesecake
länken är ett recpt från Leila. Såg på tv'n igår när hon skulle göra en cheesecake! Denna ska jag bannemig prova en gång :) Verkar supergott !

Nu tänkte jag sätta igång en bra film med en kopp the. Sen blir det sängen i tid för mig (: Känner mig ganska trött :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar