måndag 1 augusti 2011

Då var det måndag igen

Måndag morgon och jag har tvätt-tid. Lagom skoj halv åtta liksom. Gick ner och satte i första maskinerna, gick upp o la mig. När klockan ringde igen va det dags att hänga upp och sätta in ytterligare 2 maskiner. Sen var jag relativt pigg, så jag stannade uppe. 

Helgen för min del har varit ganska lugn. I fredags blev det bara film, senare på kvällen cyklade jag ner till Store Thor, där C, M, L, E och B satt och hade käkat. Så jag gick ner och tog mig en Strawberry Duaquri :) Sen åkte jag hem igen :) 

Före Ikea-besöket


Lördes ville mamma och pappa att jag skulle vara taxi till dem, så det gjorde jag. Körde dem till Oxie, sen körde jag till IKEA (tänkte, jag får passa på när jag ändå är på detta hållet). Sen åkte jag tillbax till Oxie och blev bjuden på Paella a´la Papps. Det va jättegott! 
Efter Ikea-besöket
Gårdagen bestod av middag, fyllda paprikor, hos mamma och pappa. Syrran kom också dit. Kändes bra att vara där hela familjen. Det går långt mellan gångerna.. 

Meteorologernasäger att vi ska få fint väder i alla fall tis-tors, vet inte om jag vågar lita på dem. Men jag hoppas verkligen att dem får rätt, så jag kan lägga mig på stranden och i alla fall så lite färg på kroppen! 

Idag vet jag inte vad som händer, blir väl att invadera någons hem för sällskap ! ;) 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar